BigCash - Μία φανταστική συζήτηση

- Λοιπόν, Νίκο, βρήκα πώς θα γίνουμε πλούσιοι.
- Πάλι τα ίδια;
- Άκουσε με..
- Καλά, λέγε.
- Υπάρχει μία εφαρμογή για το κινητό, BigCash λέγεται, που σου δίνει coins για να βλέπεις διαφημίσεις αλλά έχει και άλλα που μπορείς να κάνεις και να πάρεις coins.
- Τι είναι τα coins;
- Είναι ας πούμε το νόμισμα της εφαρμογής. Μόλις συμπληρώσεις 2500 coins, μπορείς να τα μετατρέψεις σε 15 δολάρια και να σου μπουν στο Paypal.
- Και σε πόσο καιρό θα μαζέψω 2500 coins;
- Δεν ξέρω ακριβώς. Αν υποθέσουμε ότι είσαι δραστήριος, ξέρω γω, σε δυο - τρεις μήνες; Κοίτα, για κάθε διαφήμιση που βλέπεις παίρνεις ένα coin. Επίσης κάθε μέρα που μπαίνεις στην εφαρμογή παίρνεις 10 coins. Και κάθε τρεις ώρες σου δίνει τρία ξυστά που από το καθένα μπορείς να κερδίσεις μέχρι και 50 coins.
- Εσύ πόσα coins έχεις;
- Αυτή τη στιγμή έχω περίπου 550 coins και την έχω μόνο δύο μέρες την εφαρμογή.
- Άρα σε καμιά δεκαριά μέρες θα έχεις τα 2500 coins.
- Ε..όχι ακριβώς.
- Δηλαδή;
- Τα περισσότερα από τα coins που έχω είναι από τις διαφημίσεις που σου είπα. Αλλά μόλις δω 1300 διαφημίσεις, δεν μπορώ να δω άλλες μέχρι να μαζέψω 2500 και να ζητήσω ανάληψη στο Paypal. Επίσης τα 70 από τα coins που έχω είναι από το invitation code που έβαλα στην αρχή.
- Τι είναι πάλι αυτό;
- Βασικά αυτό είναι και ο λόγος που σε πήρα τηλέφωνο. Μόλις κάνεις εγκατάσταση την εφαρμογή, θα πας εκεί που λέει invitation code και θα βάλεις τον δικό μου, θα σου τον πω μετά. Οπότε μετά, εγώ θα έχω επιπλέον coins, το 20% των δικών σου. Επίσης αν κάποιος βάλει το δικό σου code στην εφαρμογή του, τότε εσύ θα έχεις το 20% και εγώ το 10%. Φαντάσου τώρα να έχεις πολλούς που έχουν βάλει τον δικό σου κωδικό. Έχω διαβάσει για περιπτώσεις που κάποιος κερδίζει 1000 δολάρια τον μήνα. Τώρα κατά πόσο ισχύει, δεν ξέρω.
- Και θα μου παίρνεις το 20% από τα coins μου; Είσαι καλά;
- Όχι, δεν θα παίρνω από τα δικά σου coins, απλά θα έχω επιπλέον κέρδος που θα ισούται με το 20% των coins σου.
Λοιπόν για να επανέλθουμε σε αυτό που σου έλεγα, τα 70 coins είναι από το invitation code, όποιος βάζει invitation code παίρνει 70 coins.
- Δηλαδή αν κάποιος έχει δει και τις 1300 διαφημίσεις και έχει μαζέψει ας πούμε 1700 coins συνολικά, μετά πώς θα φτάσει στα 2500 coins;
- Καταρχήν να σου πω ότι coins παίρνεις και με άλλους τρόπους π.χ αν εγκαταστήσεις μία συγκεκριμένη εφαρμογή ή παίρνοντας μέρος σε έρευνες αγοράς. Εγώ παρόλο που έχω δώσει κάποια στοιχεία μου για να λαμβάνω μέρος σε έρευνες, δεν υπάρχουν διαθέσιμες μέχρι στιγμής, επίσης έχω προσπαθήσει να κερδίσω coins εγκαθιστώντας εφαρμογή αλλά δεν πήρα κάτι, ίσως να μην έκανα κάτι σωστά, δεν ξέρω.
- Δε μου απαντάς όμως και ανησυχώ.
- Για να τελειώσω αυτό που σου έλεγα, νομίζω, έτσι κι αλλιώς πως πάνω από έναν αριθμό coins, 1800 αν δεν κάνω λάθος, δεν μπορείς να κερδίσεις χρήματα ούτε από εφαρμογές. Σίγουρα θα έχεις τα 10 coins καθημερινά και τα coins από τα ξυστά. Οπότε κάποια στιγμή θα φτάσεις τα 2500 coins.
- Ναι αλλά σε πόσο καιρό; Γιατί αν θέλω ας πούμε ακόμα 700 coins, τότε θέλω 70 μέρες, άντε να το κάνουμε 2 μήνες με τα ξυστά.
- Συμφωνώ. Αν είσαι τυχερός και το προφίλ σου ταιριάζει (δημογραφικά), μπορείς να συμμετέχεις σε έρευνες αγοράς.
- Άρα invitation code;
- Ακριβώς. Εγώ όταν έκανα εγκατάσταση την εφαρμογή δεν μου είχε δώσει κάποιος το invitation code, όπως θα σου το δώσω εγώ, και διάλεξα ένα στην τύχη από τις κριτικές της εφαρμογής στο Google Play. Δε φαντάζεσαι τι γίνεται, όπου και να ψάξεις για την εφαρμογή βλέπεις στα σχόλια να βάζουν όλοι το code τους. Επομένως έκανα και εγώ το ίδιο, το έβαλα στη σελίδα της εφαρμογής στο facebook και σε σχόλια σε κάποια βιντεάκια στο youtube που κάνουν παρουσίαση την εφαρμογή.
- Και πόσους έγραψες;
- Κανέναν, μέχρι στιγμής...
- Κατάλαβα.
- Τέλος πάντων κατέβασε την εφαρμογή και βάλε το δικό μου invitation code. Και ψήσε καμιά δεκαριά, εσύ που έχεις τα κονέ, να βάλουν το δικό σου code, για να έχω και εγώ το 10% από τα κέρδη.
- Να ρωτήσω κάτι άλλο, μόνο σε paypal γίνεται η πληρωμή;
- Όχι, υπάρχουν και gift cards σε google play, psn, xbox live, itunes, steam και amazon.
- Τώρα, τα δίνουν τα λεφτά ή είναι μούφα;
- Πιστεύω ότι τα δίνουν. Έχω δει βιντεάκια στο youtube που σου δείχνουν και την απόδειξη στο paypal. Απλά όταν κάνεις το αίτημα για να πάρεις τα χρήματα, σου στέλνουν ένα email για να δουν ότι είναι έγκυρο και πρέπει να απαντήσεις σε αυτό ότι όντως περιμένεις χρήματα να σου στείλουν και μετά σου τα στέλνουν.
- Καλά ας φτάσουμε μέχρι εκείνο το σημείο και θα σε πάρω να μου πεις τι θα κάνω ακριβώς.
- Εννοείται.
- Ok, θα την κατεβάσω σε λίγο.
- Εντάξει σε ευχαριστώ.

Ήταν ένας φανταστικός διάλογος βασισμένος σε αληθινό, όμως.
Την εφαρμογή μπορείτε να τη βρείτε στο Google Play
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bigcash.app 

Σχόλια